En röd tråd genom marknadsföringen

Vi tror att  den röda tråden ska följa med i all marknadsföring som görs. Att göra en reklamfilm får ju positiva effekter för produkten som säljs eller tjänsten man vill nå ut med. Men vore det inte också toppen om den bygger ditt varumärke på ett sätt som gör att man känner igen sig nästa gång ni gör en reklamfilm. Loggan kanske inte är allt som gör att man känner igen sig. Man kanske behöver tänka ett steg längre i vad man kommunicerar. Kanske är det så att man kan dra nytta av materialet i filmen till andra plattformar. Materialet som man samlar på sig kan användas till att göra allt från trycksaker till att ligga på hemsidan så dina kunder direkt vet när de kommit rätt. 

För några av våra kunder har detta varit självklart och det skulle vi vilja hjälpa även dig med. Fundera på vad som är det bästa med ditt varumärke och låt oss göra något fantastiskt av det tillsammans. 

 

 

 

Viktor Rommedahl
Kundansvarig och Producent
0733-30 40 05
viktor@watermark.se

 

David Sturesson
Creative Director
david@watermark.se

 

Hitta hit

Watermark Media Lab
Sigurdsgatan 35c
721 30 Västerås

Vägbeskrivning